Lördagar!

Jepp jag har bestämt mig.... Lördagar är mina familjedagar. Ja men alla dagar e jag ju givetvis med min familj osv. Det jag menar är, att jag äter i stort sett allt dom äter. Dock INTE godis o chips.
Jag kör ju ändå stenhårt alla andra dagar o kan faktiskt gotta mig på lördagar. Så idag blev de faktiskt Hamburgare som älskling gjorde hemma :)
Goooottt....!! Ville ha mer. Men sa till mannen: Nej då e de fy på mig. Jag måste kunna hålla mig till en portion.
 
Jag är ju läskberoende.... de beroendet e ju givetvis inte borta än.
Men jag har tänkt att kanske varannan helg så får jag väl dricka en stor flaska Kopparberg alkoholfia fläder och lime cider???
Jag kan säga att jag njuuuuuuter just nu iallafall :P
 
 
 
 
Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv...!! Ja, o de får jag faktiskt vara. Jag har kört på med min viktnedgång i 2 veckor nu på måndag o har varit riktigt jäkla duktig.
Jag har vart stenhård med att räkna kalorierna o har inte överskridit 1500 kcal, snarare varit under.
Jag går på mina promenader när barnen är i skola o på dagis, förutom minstingen..!! :)
Minstingen måste ju givetvis sova i vagnen o hålla mamma lite sällskap. :D
 
Idag så tog blev de en promenad på 6,5 km, dottern ville följa me också. Så då fick hon göra de!! :D
Tog lite längre tid att gå, men de gjorde absolut ingenting. Hon fick givetvis ta cykeln, annars så hade de blivit väldigt mycket gnäll.
 
Mannen har påpekat ett flertalgånger idag, att man ser att jag har blvit lite mindre på en del ställen. Varför kan ja inte se detta för?? Jag vet också att de e för att ja e alldeles för fokuserad på magen o runtom. Men alltså, jag ser verkligen iiiiingenting. 
 
Nu ska jag rensa bort massa foton på min dator, o sen blir de till o redigera lite gamla foton o göra ett collage av dom kanske!! :)
 
Kom ihåg en sak.. Om ni har er egna viktresa nu. Så tänk på detta jag skriver nu..

NI KAN.. HEJJA HEJJA HEJJA HEJJA!! <3

Kommentera här: