Mina mål.

Dagens totala kalori intag är 1466...Känns extremt mkt just nu eftersom ja har haft mindre sen ja började förra veckan. Men har ju gränsen på 1500 kcal om dagen.
 
Hade faktiskt kunnat gå på promenad en gång till idag.. utan tvekan.
Men tyvärr så går ju inte de, på grund av att barnen inte orkar följa me mamma o ja måste laga middagen till familjen o sen ska barnen varva ner en kortis innan läggdags. Sen tränar mannen o jag har mini o ta hand om o amma o lägga honom. Sen e de för sent :P
Tänk om vissa dagar kunde vara lite längre ibland när man behöver.
 
Har funderat mkt på mina mål gällande min viktnedgång o jag känner mig riktigt motiverad. Min familj motiverar mig. Detta är för både deras o min skull jag gör detta. 
 
För de första.. Jag har flera viktmål. Minus 5 kg åt gången.
Första målet var dock på 9,5 kg minus.
 
Mina mål är att få må bra o ha mer ork. 
Jag vill få bort min hängbuk. 
Jag vill bli smalare igen så jag kommer i en vacker brudklänning utan att se ut som michellingubben.
 
DAgens middag liknar lite gårdagens middag :)
 
100 g Blandfärs
214g wokgrönsaker (burk)
50 g Creme Fraiche Paprika&Chili
1 dl mellanmjölk
1 näve Sjögräs nudlar
Chilipeppar
Paprikapulver
Grillkrydda
Mushroom soya
 
437kcal
 
 
Tänkte på en liten sak bara sådär nu när när ja skrev.
Jag borde väl ändå tappa en massa kalorier när ja jagar efter ungarna om dagarna? :P
 
Mkt bus om dagarna på mina små monster. De kan va riktigt jobbigt, men ändå så otroligt härligt o se dessa små liv vara lyckliga o leka med ALLT.
 
Fotade min dotter idag som lekte me massa ballonger. Hon hade även smugit lite me mitt smink tidigare idag, så ja frågade henne om hon ville testa lite mascara.
Hon kände sig så vacker me sina långa fransar :)
 
 
1 Stina:

skriven

Jag har ett max intag på 1200 kcal per dag. Men denna vecka blev kaiko med :-( men det är bara att ta nya tag. Känner mig dock väldigt omotiverad just nu.

Svar: Vad vare som blev fel denna vecka då?? :/Vad har du för egna mål?
Lizéth

Kommentera här: