Morr o fräs o namnam :P

Goderkväller!! 
 
Dagen har varit upp o ner me humöret idag. Bläää..
Kan säga att ja har varit väldigt röksugen på grund av att ja har varit på riktigt dåligt humör. Men men...dom kommer inte nära mig igen. Mår faktiskt så mkt bättre utan ciggen.
 
Idag hoppade ja faktiskt över promenaden. Kände inte alls för de då ja känner mig riktigt mör i benen. :P
 
Löööönchen.. Den va god! ;)
 
Idag blev de scrambled eggs igeeen. MEN jag hade lite annat än bara purjolök o fetaost :)
 
2 ägg
12 g purjolö
30 gram hackad paprika (röd,grön och orange)
20 g fetaost
salt
vitpeppar
 
vid sidan om:
 
40 g Stora räkor
40 g Keso (Grillad Paprika)
 
Totalt med kalorier är 325 kcal
 
 
 
 
 
 
 
Tänkte att ja kunde vara lite smart idag med att dela upp blandfärsen till mig.
Så de fick bli så. :)
 
 
 
Dagens totala intag av kalorier är 1098 kcal!!!!!!
1 Stina:

skriven

Duktig du är som slutat röka. Det ska jag göra när jag har gått ner till målvikten, eftersom jag vet att det inte är någon idé innan dess.

Kul med dina recept!

Svar: Tack Stina! :D Varför tror du att de inte är någon idé innan???
Tack igen för de där me recepten! ! ;)
Lizéth

Kommentera här: