Väga o mäta...

Idag så vägde jag 85,9.... Alltså så har jag gått ner 200 gram.
 
" Hallå, 200 gram e väl inget? Säg till när du gått ner 2 kg istället va."
 
Men 200 gram e ju faktiskt en hel del, PLUS att de e ett litet steg närmare målvikten.
jag har 4 delmål gällande vikten än så länge. den första e ju på 80 kg. Så de e den ja siktar mig mot först o främst.
Men den totala vikten ja gått ner e ju ändå 3,6 kg. De e inte illa pinkat på 2 veckor.
 
Har sett i viktgrupper att man ska egentligen bara skita i vågen o mäta sig istället. Men jag vill göra både ock. Nu hade ja ju inte gått ner mkt i vikt, men när jag mätte mig, så säger ja bara WOW!!!!!!!!!!
 

Lät dottern ta helkroppskort på mig nu efter 2 veckor.
Ska lägga in dom i datorn sen o kolla om man ser någon skillnad. 
Jag fokuserar fortfarande mest på magen, de e liksom den som "är i vägen" om man säger så. Hängbuk e ju inget man vill ha liksom.
 
Idag blir de ju ingen promenad eftersom alla ungarna e hemma, o jag vägrar gå ut o gå me gnällspikar :P
 
Så de blir en städdag idag istället.
 
 

Kommentera här: