Måttbandet är viktig

Måttbandet är de viktigaste jag har. Givetvis vågen också. Men med måttbandet, så ser du ju hur mycket som har försvunnit! Jag ser fortfarande inte så mycket i spegeln, därför är måttbandet viktigt för mig.
Dessa veckor som har gått nu har varit upp o ner för mig. Jag har varit glad, ledsen o arg o frustrerad. Jag har haft många bakslag med de förbaskade sockersuget o småätandet.
Men jag ska banne mig fan gå ner till normalvikt iallafall. Jag kommer nog alltid ha min hängbuk. Men de får man ju faktiskt försöka se som något positivt.
Jag har ju liksom haft 4 små underbara sötnosar där inne.
Man får ta en dag i taget. Vissa dagar går dåligt o andra dagar så går det bättre.
Ska till norrland om drygt 3 veckor.
Under tiden jag är där, så har ja bestämt att jag ska gå ner iallafall minst 2,5 kg. De ska bli många promenader o bus med ungarna. För i uppe i Norrland e man inte inne o ugglar hela tiden.
Kommer väga mig samma dag som vi ska åka o dagen efter att vi har kommit hem för att se hur mycket det som har hänt. Även att de inte är på en måndag.
Låret, började på 69 cm
 
Midjan, började på 96 cm
 
Magen, Började på 115 cm
 
 

Kommentera här: