Mummaaaa...!!

Många har rekommenderat bananpannkakor hit o dit. Ja tänkte " De måste ju för fan va asäckligt. Banan o ägg. Nä fy." 
Men ja gav mig fan i att jag skulle testa de idag. Så då gjorde jag de.
Ja ställde mig o började visa bananen så den blev helt mosad o la till 2 ägg o började steka de sen i små plättar.
Ytterst lite florsocker över o lite upptinade frysta bär. Sen Voila!! 
Kan säga att de va hur jäkla gott som helst. Bara pannkakorna är ca 310 kcal. Man blir riktigt jäkla mätt me. Orkade inte ens äta upp allt.
Detta ska ja verkligen göra fler gånger. Så ni som fjantar er med om hur de kommer smaka, skärpning. Ta er i kragen o SMAKA..!! :D
 
 
 
 
Förra veckan så smaskade ja o mig en god tonfisksallad till lunch, som ja glömt lägga upp här. :) 
När man tittar på bilderna så rinner de lite o munnen o man blir riktigt sugen. Totala kalorier är 350 kcal, med dressing 400 kcal.
 
 
 
1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Super mumsigt :D

Kommentera här: