Tummen ur röven...

Jag hoppas verkligen att min roliga vecka slutar riktigt jäkla snabbt. Kan ju inte göra nånting ju förän de e dags för toabesök. Skit.
Jag måste verkligen få tummen ur röven o ta tag i mina promenader o min träning med pilatesbollen igen.
Tror ja har hamnat i en latzon just nu. De gick ju så jäkla bra tills mini blev febrig. Men nä... ikväll e älskling hemma o ska inte träna. Så då jävlar ska ja köra benkastningar. Jag MÅSTE göra de. Imorgon ska ja gå på en riktigt jäkla lång promenad om mensen o vädret tillåter. :P
Tillåter inget av de, så ska ja tvinga mig själv att göra övningar med pilatesbollen o göra knäböj med liten bebis på axlarna.
De har ju gått bra med vikten hittills. Så nu får ja ju faktiskt inte ge upp. Är stolt över mig själv. Jag börjar även märka skillnader genom vissa kläder jag använder :)
Fläsket ska bort. Behöver bara få igång mitt pepp o taggande igen :D

Kommentera här: