Vägningen!

Glömde ju skriva igår om hur det gick med vägningen.
De gick bra och de gick åt rätt håll trots att min roliga vecka har startat o jag känner mig extremt pluffsig o svullen överallt.
300 gram åt ett smalare liv :) Alla centimetrar va åt rätt håll också. Dock inte mkt, men alltid bättre än inget alls!
Kommer inte gå så bra me träningen o promenaderna denna vecka heller. Men huvudsaken är att jag äter rätt o nyttig mat. Räknar mina kalorier varje dag, förutom på mina fria dagar som e lördagarna. :)
Jag har ju satt gränsen på 1500 kcal om dagen. MEN ja kommer aldrig dit upp ändå som vanligt :P Igår va dagens kalori intag på 999 kcal. Dock så drack jag 3 glas juice fram på kvällen, annars så hade de varit endast 729 kcal.
 
Längtar redan tills på måndag när nästa vägning kommer! :)

Kommentera här: