Sista dagen denna vecka..

Jahapp...Då är de sista dagen på första veckan av min viktresa. Tycker att jag har klarat av den vääääldigt bra. Känner mig väldigt stolt över mig själv som har skött mig utomordentligt bra!! 
Räknat allt jag ätit o vägt allt också... Imponerad över att ja ens haft tålamod med de..
Innan så åt ja max 2 gånger om dagen. Men när jag började med detta, så kände jag att de skulle få bli 3 gånger om dagen istället. Frukost, lunch och middag. Ibland skulle de bli en kvällssmoothie me :) 
 
Imorgon så är det första vägningen o mätningen. Är livrädd över att inget har rubbats.
Såååååå, vi får väl se hur morgondagens inlägg kommer se ut :P
 
Dagens middag va såååå god. Fattar inte varför ja inte testat detta innan. Men sen jag började me detta, så har mina middagar varit så extremt mkt godare än tidigare.
Ska börja göra lite mer av min mat till familjen me, dock så kommer min dotter som e så extremt kräsen sitta o gnöla. 
 
 
Middagen bestod av Krämig kyckling med bönor!
 
 
 
 
Familjen fick ju givetvis kyckling idag me :)
Så de fick bli kycklinggryta med currysås!
 
 
 
Nu till kvällen så blev de en liten smoothie me. Gott gott!!! :D
Hade lite mixade bär, mango och Mandarin/apelsin juice.
Smoothien på kvällen är verkligen pricken över i:et!
 
 
 
1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Gott!

Kommentera här: