Tjuuuurskalle...

Japp... precis. .. exakt så är det. Har varit en riktig jäkla tjurskallig kärring idag. Haha. .. Den här veckan har de varit riktigt slarvigt. Ingen motion eller träning. Har sagt att ja ska göra det med pilatesbollen. Men när jag kommer till kritan, så bara pyser lusten iväg. Har inte haft någon som helst motivation, ork eller lust. Men imorgon då ska de bli en liten promenad iallafall.  Min lillebror är på besök i staden med sin pappa, så då ville han vara med syrran hela dagen iimorgon.  Har inte träffat honom på snart 2 år eftersom han bor uppe i Stockholm.  Lillskiten på 13 bast har växt om mig. Jag är 163 och han är 179 lång. Jäkla unge. Hahaha. Idag blev de ingen majbrasa för vår del.  Ungarna va trötta o bråkiga o de regnade. Men efter att ja va på maxi, så körde jag förbi lite snabbt :) Imorgon så ska jag försöka komma ihåg att lägga upp recept! :) Nu ska jag nanna. 

Kommentera här: