Längtar....

Jag längtar verkligen tills på måndag. Känner att den här veckan har jag iaf gått ner mer än 200 gram :P Hahahha
Vill väga mig o mäta nuuuuu!!! 
 
Igår så körde jag ordentligt med pilatesbollen. Mkt fina magövningar o rygg.
För idag så har jag haft sååånt jäkla träningsvärk.
Har kört en hel del mage idag me, ska göra lite mer me älsklingen också.
Ska hålla hans fotleder o sparka upp mot honom.
Nu jävlar ska fettet bort. Äckligt trött på mig själv.
Mitt håll igång har varit städning o städning o träning med pilatesbollen!!
Börjar tycka om den där stora bollen rätt mkt :P
 
 
 
Idag va ja inte så speciellt hungrig efter frukosten. Så de blev faktiskt ingen lunch idag.
Dagens totala kaloriintag är 788 kcal.
Många säger att man ska inte gå under 1200 kcal per dag o bla bla bla.. Men huvudsaken är väl ändå att JAG mår bra va?? Detta händer ju liksom inte hela tiden.
 
Jag älskar att se före o efterbilder på de kvinnor o män som har lyckats gå ner i vikt. De ger mig hopp om att JAG kan också! :)
 
 

Kommentera här: