Vägning!

Glömde nästan att väga mig idag. Skulle göra frukost till mig o ungarna, då ja helt plötsligt kom på att de e ju måndag. Jag väger ju mig alltid på måndagar!!
Av med kläderna direkt o fram med vågen. 500 gram mindre :D
Nu har jag faktiskt BARA 700 gram kvar tills jag är framme vid mitt första delmål!! 
Den här veckan ska jag kämpa ordentligt för att komma dit :D Nu jäklar e ja lite mer taggad. Men kommer nog verkligen vara mer taggad när jag passerat mitt mål! :D
Är så glad att detta funkar på mig.
Givetvis så glömde jag ju NÅGOT idag. Jag glömde att mäta omkring mig sm jag alltid gör direkt efter vägningen. Men kom på de senare o då hade jag redan hunnit äta frukost, o då e de egentligen ingen idé att mäta. Men gjorde de iallafall o de  va inte riktigt som jag hoppats. Men hur eller hur, så är jag på RÄTT väg!
Nu har jag kört detta i 10 hela veckor, o de känns helt otroligt att de händer massor med positiva saker med mig själv!! 
Låter ego kanske, men då får ja väl för fan vara de :P
Detta känns braaaaaa!!!!
 
 

Kommentera här: